The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 20 januari 2015

En sån dag...

Mmm.. En sån dag är det.. Det är kallt, jag är trött och fruktansvärt sliten.. Gnäll gnäll gnäll..

Men fick hem mitt efterlängtade löshår igår, och han in på slöjd detaljer innan jobbet. Så efter jobbet idag, ska jag jobba på min hårlängd och sen krypa ner under en filt och sticka.

Vädret i Malmö idag, är inte speciellt inbjudande eller trevligt. Blött och minimala snöflingor, som nästan skulle kunna kallas hagel.. Men laddar med kaffekoppen och ser fram emot en ny arbetsdag.

Ha en bra dag där ute, och var rädd om dig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar